luni, 28 martie 2022

Mesajul Sfintei Fecioare Maria către Maria a lui Isus, Mexic, 18 martie 2022

Fetiţa mea, Eu sunt cu tine în toate zilele, și îți spun astăzi: comunică-le fraților tăi:

Copiii mei din inima mea, fiți pregătiți, tobele războiului se aud deja, ascultați-L pe Fiul meu.

Văd și sufăr mult pentru tot ceea ce fac copiii mei împotriva aproapelui lor.

O, micuţo, câtă durere ne provoacă, inimile celor care s-au împietrit atât de tare!

Tehnologia folosită greșit i-a luat captivi și, înșelați, au pierdut direcția vieții lor și a copiilor lor. Cât de mult mă doare să văd cum copiii mei sunt abandonați de părinții lor, au fost lăsați la mila dușmanului cu toată tehnologia care le face mult rău! Ei nu mai sunt învățați calea Fiului meu, nu o cunosc.

Copiii mei, totul se va întâmpla atât de repede şi nu veți avea timp să corectați multe lucruri care sunt planificate împotriva voastră și a copiilor voștri, luați-i în inima voastră, sunt mici și nevinovați.

Acest apel este pentru a trezi conștiința mamelor:  fiicele Inimii mele, nu continuați să vă pierdeți iubirea maternă, aveți grijă de comorile pe care Tatăl vostru le-a pus în mâinile voastre. Fiicele mele, salvați inocența micilor voștri copii, iubiți-i.

Lucrurile vor fi din ce în ce mai grave, veţi suferi mult, ascultaţi și schimbaţi cursul vieții voastre și al copiilor voștri. Amintiți-vă că veţi da socoteală de ele Fiului meu.

Fiți atenți, copii, la boala care va veni foarte curând, pregătiți-vă și protejați-vă, elita nu vă va da răgaz. Pregătiți remediile pe care vi le-am dat, ascultați chemarea mea și protejați-i pe micuții mei.

Fac un apel puternic către fiicele mele, evitați păcatul avortului, nu vă ucideți copiii în pântece, consecințele vor fi teribile pentru întreaga lume, fac apel la inimile voastre de mame, apărați viața pe care v-am încredințat-o cu atâta dragoste, altfel totul va fi lacrimi și disperare, va fi foarte dureros și nu veți mai putea să vă învingeți conștiința. Fiicele mele, vă chem să opriți acest masacru. Fetițele mele, mergeți la cei care vă pot ajuta.

Tuturor copiilor mei le spun: "Eu mijlocesc pentru voi, dar voi nu vreți să vă îndreptați căile". Copilașii mei, nu mai răniți Inima Fiului meu. Văd că nici măcar cu tot ceea ce aveți la ușă, foametea, zvonurile de război, nimic nu vă poate face să vă întoarceți din mersul vostru spre abis.

O, copiii mei din Inima mea, pocăiți-vă, apropiați-vă de reconciliere, Necazul nu va întârzia mult, va fi mare și teribil, începeți să vă rugați și să cereți îndurare, părăsiți căile rele acum.

Vă iubesc, fiţi atenţi!

 Mama Maria.

(Directorul spiritual al Mariei lui Isus este părintele Juan Rivas.)

https://www.facebook.com/photo?fbid=5140640802662183&set=gm.1814731885404070

Un comentariu: