marți, 29 martie 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX SÂMBĂTĂ, 26 MARTIE 2022

REPOSTARE: Nu pentru mult timp dorită, 9 mai 2018

<Am primit acest cuvânt în urma unei viziuni despre vremurile de pe urmă.

"Am arătat acestei națiuni (America) o mare îndurare. Am copleșit-o cu binecuvântări - binecuvântări de care încă se bucură. Ea a făcut rău întoarcându-se de la Mine și lepădându-se de Mine și acum se aranjează ca o prostituată."

<NOTĂ: Am văzut America, îmbrăcată ca o prostituată și oferindu-se de bunăvoie națiunilor rele. Apoi am văzut că unele dintre ele au acceptat-o și au abuzat-o rău de tot.>.

"Așa cum i-ai invitat de bună voie pe alții să se prostitueze cu tine, America, așa vei fi luată și tu. Așa cum ai dat la o parte Sfintele Mele Porunci, așa vei fi plină de nelegiuire în acea zi.

Așa cum ai respins Iubirea Mea, așa vei fi neiubită după ce distrugerea va fi dezlănțuită și te va devora. Orașele care sunt bijuteriile voastre strălucitoare acum vor fi zdrobite și distruse.

Poporul vostru care se crede zeu va fi călcat în picioare.

Nu veți mai fi doriți și, asemenea concubinei în prag, veți fi uciși în bucăți, pentru a nu vă mai ridica niciodată.

Voi M-ați respins pe Mine și tot ceea ce sunt Eu. Mi-ați respins Căile Mele. Cel mai rău, Îl respingeți pe Fiul Meu și pe Sfântul Meu Cuvânt.

Distrugerea este în drum spre voi acum".

<De fiecare dată când citesc povestea concubinei, îmi amintesc de Sodoma și Gomora>.

https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2222174034590520/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu