vineri, 11 martie 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX MARȚI, 8 MARTIE 2022 - Continuaţi

 "Copiii Mei, în vremurile care vor veni vor fi momente în care vă veți gândi să renunțați. Eu doresc ca voi să continuați. Eu sunt un Dumnezeu mare și milostiv, dar nu sunt milostiv doar cu voi - sunt milostiv și cu cei din jurul vostru și cu cei care nu Mă cunosc încă. Doresc ca toți să vină la pocăință.

Deși îi chem acasă chiar acum pe mulți dintre copiii Mei care și-au încheiat lucrările, alții dintre voi vor mai rămâne puțin și unii chiar mai mult decât atât. Fiecare dintre voi rămâne pentru un scop. Nu irosiți timpul, ci căutați să câștigați suflete și să faceți bine în toate zilele care v-au rămas pe pământ. În curând, timpul pe pământ nu va mai fi, deoarece totul se va încheia.

Toate scripturile se vor împlini foarte curând și voi veți fi aici cu Mine."

https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2208455039295753/ 

Un comentariu: