marți, 8 martie 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX, SÂMBĂTĂ, 5 MARTIE 2022

 REPOSTARE: Îmi chem soldații la război - JOI, 4 august 2011

"Poporul Meu trebuie să fie pregătit, la dispoziţia şi la chemarea Mea în acest timp. Îmi chem soldații la război în ceruri pentru Mine. Îi chem să elibereze gospodării, cartiere, orașe și state pentru Mine. Vă chem să vă luați armele și să luptați împotriva dușmanului sufletelor voastre.

Mulți dintre voi sunt antrenați și pregătiți de luptă. Alții nu sunt atât de pregătiți. Doresc să îi antrenați pe cei care nu sunt încă pregătiți să lupte alături de voi în aceste vremuri. Vor veni în curând multe evenimente care vor provoca schimbări la care nu vă așteptați.

Ridicați-vă, poporul Meu, și pregătiți-vă să purtați război împotriva dușmanului sufletelor voastre. Pregătiți-vă să luptați cu el pentru a-i elibera din robie pe cei pe care îi iubiți. Doresc ca poporul Meu să trăiască liber de răni și dureri din trecut.

Doresc mijlocire din partea poporului Meu."

https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2206169426190981/

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu