miercuri, 2 martie 2022

"RĂZBOIUL VA AJUNGE ȘI ÎN EUROPA ȘI MAI ALES LA ROMA, EI AU ÎNTORS SPATELE LUI DUMNEZEU ȘI..." - Trevignano Romano, 26 februarie 2022

Copiii mei, vă mulțumesc că sunteți aici în rugăciune și că v-ați plecat genunchii în această casă binecuvântată.

Iubiți copii, nu vă temeți, deși vremurile sunt foarte rele; războiul va ajunge și în Europa și mai ales la Roma; ei au întors spatele lui Dumnezeu și pentru aceasta vor suferi durere și distrugere.

Iubiți copii, Isus vă pregătește sufletele, fiți mai spirituali, altfel veți fi doar niște cadavre care fac mecanic aceleași lucruri în fiecare zi, fără să se ocupe vreodată de spirit, care în acest moment este cel mai important lucru.

Copiii mei, acest război deschide ușile pentru Antihrist, dar nu înțelegeți că lucrurile se accelerează? Nu vedeți că nimic nu mai este ca înainte? Copiii mei, voi, garanți ai adevăratei credințe pentru copiii mei, vorbiți despre Dumnezeu, eu pun totul în mâinile voastre, rugați-vă pentru pace și pentru cei care vor fi părăsit pământul din cauza acestui război, mulți vor ajunge în curând în Paradis.

Dragi copii, sunt cu voi, împreună cu Isus, pentru a vă ruga Tatălui.

Acum vă binecuvântez în numele Preasfintei Treimi, Tatăl, Fiul și Sfântul Duh.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=7017297104979032&set=a.242597375782406

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu