miercuri, 23 martie 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX, DUMINICĂ, 20 MARTIE 2022

 REPOSTARE: Perversiune în America, 15 iunie 2021

   "Copiii Mei, un spirit de perversiune domnește peste America. Cei răi s-au închinat la perversiune și aceasta acoperă acum țara. A intrat în Casa Albă și acum va intra pe deplin în legile voastre.

   Nu fiți șocați de legile pe care le vedeți adoptate în acest timp, pentru că atunci când cei răi domnesc, oamenii vor jeli. Veți vedea multă nedreptate în acest timp, nu numai legi perverse. Mult rău se apropie. Intrați în timpul în care, de dragul Meu, veți fi urâți de toți oamenii.

   Înțelegeți timpul în care trăiți și adaptați-vă.

   Străduiți-vă în orice moment să faceți voia Mea și să învățați Cuvântul Meu, pentru că aceste lucruri vă vor fi de folos mai presus de orice altceva. Dacă faceți aceste lucruri, nu trebuie să vă temeți de ceea ce va urma. Amintiți-vă că sunteți ai Mei și că Eu veghez asupra voastră în orice moment."

https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2217700901704500/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu