vineri, 25 martie 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX LUNI, 21 MARTIE 2022 - Nimic altceva nu faceţi

"Satana atacă poporul Meu. El atacă atât de jos, cât și de sus.

(Notă: Nu sunt sigură ce înseamnă acest lucru, dar am întrebat și am tot primit același lucru).

Îmbrăcați-vă zilnic armura. Puneți-Mă pe Mine pe primul loc în tot ceea ce faceți. Rămâneți neclintiţi în Cuvântul Meu. Nimic altceva din ceea ce faceţi nu vă va ajuta dacă nu rămâneţi în Cuvântul Meu Sfânt.

Căutați fața Mea și Eu vă voi conduce. Ceea ce vine este rău, dar majoritatea copiilor Mei nu vor vedea acest lucru, ci doar cei aflați în păcatele cunoscute. Aceștia au refuzat să se căiască, așa că trebuie să-i purific.

Nu vă faceți griji, vă am în palma mâinii Mele puternice, în siguranţă. Continuați să faceți lucrările Împărăției Mele, pentru ca răsplata voastră să fie foarte mare. Faceți tot binele pe care îl puteți face, căci în curând nu va mai rămâne nimic bun. Eu vin în curând!"

https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2218358224972101/

Un comentariu: