sâmbătă, 19 martie 2022

CERUL PORUNCEȘTE COPIILOR SĂI SĂ SE RETRAGĂ ÎN CASELE LOR PENTRU A SE RUGA - Carbonia, 14.03.2022, ora 19:48

AȘA VORBEȘTE DOMNUL:

Omenire necredincioasă și perversă, întoarceţi-vă la rațiune, căci iată, a venit Dreptatea lui Dumnezeu!

Mergeți legați la ochi, o, oameni, inimile voastre sunt stinse la Iubire, îl înălțați pe Lucifer, îngenuncheați în fața lui!

Urechile voastre sunt închise, oamenilor, nu auziți strigătul Celui care vă cheamă la pocăință, să fiți gata: ... o mare catastrofă este pe cale să vă cuprindă.

CERUL LE PORUNCEȘTE COPIILOR SĂI SĂ SE RETRAGĂ ÎN CASELE LOR PENTRU A SE RUGA.

Rugați-vă, copiii Mei, rugați-vă pentru cei care se vor afla față în față cu diavolul, pentru că nu se vor putea salva singuri; ei i-au dat propria lor viață, L-au refuzat pe Dumnezeu și poruncile Lui.

VOI TRIMITE ÎNGERII MEI SĂ-MI PROTEJEZE COPIII, ÎI VOI RIDICA ȘI ÎI VOI PĂSTRA ÎN SIGURANȚĂ ÎN MINE.

Iuda a dezlănțuit mânia lui Dumnezeu! Inima lui rea a provocat măcelul acestei omenirii lipsite de bun simţ.

... E ORA DE DOLIU, ... A SOSIT ORA MEA! ... Poporul Meu geme sub această dictatură nebună, BISERICA ESTE UZURPATĂ DE SATANA, TABERNACLUL ESTE GOLIT DE PREZENŢA MEA. Ei au dezbrăcat Biserica de Adevăr, au sărbătorit un alt dumnezeu, au adus nenorocire asupra poporului Meu.

RIDICAȚI-VĂ, TOATE NAȚIUNILE, ÎNTOARCEȚI-VĂ DE LA MINCIUNĂ, RENEGAȚI CEEA CE NU-MI APARȚINE.

OMUL A ÎNGROPAT CUVÂNTUL MEU, MI-A SCHIMBAT LEGEA, EL ÎI TRAGE PE MULȚI DINTRE CREDINCIOȘI ÎN ABISUL MORȚII.

Ridică-te, o, omule, pocăiește-te repede, ora a ajuns la sfârșit, suflă vânturi de furtună.

TUM ... TUM ... TUM ... TUM ... Luați aminte, oamenilor, ... tobele bat până la moarte!

Îngenuncheați în fața Celui Preaînalt, plecați-vă în fața Lui! Pocăiți-vă, oamenişor, pocăiți-vă! ...nu permiteți ca întunericul să vă învăluie.

STRIGAȚI NUMELE SFÂNT AL LUI ISUS, CEREȚI-I IERTARE CU INIMA SINCERĂ. Amin.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=7095966410445434&set=a.242597375782406

Un comentariu: