miercuri, 30 martie 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX, DUMINICĂ, 27 MARTIE 2022

REPOSTARE: Distrugerea este dezlănțuită, 21 MAI 2017 

"V-am spus că lucrarea Împărăției Mele este de a aduce această ultimă recoltă de suflete. S-ar putea să găsiți aceste suflete pe băncile bisericii voastre locale sau cântând în cor. Sunt în asociaţiile voastre de bărbați și de femei, făcând fapte bune. Unii pot rosti Numele Meu, dar nu cred în Mine.

Sufletele pierdute sunt peste tot în jurul vostru, copiii Mei, nu doar acolo unde credeți voi că sunt. Ei înșiși pot crede că nu sunt pierduți, dar citiți Cuvântul Meu și distincția va deveni clară pentru voi.

Nu totul este așa cum pare a fi, iar timpul este foarte scurt acum, pentru că oamenii răi complotează în moduri care vor aduce o distrugere cum nu s-a mai văzut vreodată pe pământ, iar multe mii de suflete vor fi pierdute într-o singură zi, pe măsură ce complotul lor se va desfășura.

Faceți treabă acum, copiii Mei, pentru că, deși lumea din jurul vostru pare normală, este orice altceva, iar în spatele scenei, distrugerea a fost dezlănțuită. În curând, focul va face ravagii în orașele voastre, vor cădea bombe, iar lumea voastră nu va mai fi niciodată la fel."

https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2222785837862673/

Un comentariu:

  1. Doamne ajuta Amin ai mila de noi păcătoșii Amin Sfânta Maria Maica Domnului roagă-te pentru noi păcătoșii Amin

    RăspundețiȘtergere