luni, 21 martie 2022

EXTRASE DIN MESAJELE CARBONIEI (DIN 2002 PÂNĂ ÎN 2021) ÎN CARE ESTE EVIDENȚIATĂ VOCEA "RUSIEI" - a 4-a postare

 PĂMÂNTUL VA FI DEVASTAT DE RĂUTATEA OMULUI NELEGIUIT! 

13 iulie 2017

... ... ...

Copiii Mei, America este pe cale să explodeze în nebunia ei, China și Rusia o vor urma și va fi o catastrofă mondială!

Ridicați-vă inimile spre Mine, cereți-Mi cu umilință iertare, întoarceți-vă la Mine pentru a nu cădea în disperare.

În curând, forța naturii va fi copleșitoare, Soarele se va întuneca, Luna nu va mai lumina și întregul Pământ va tremura.

Nu pierdeți timpul, copiii mei, ați avut destul timp, acum este momentul să luați o decizie serioasă, să vă întoarceți la Mine.

22 aprilie 2017

Măreția Mea se va înfăptui în orice moment, lumea va vedea Atotputernicia Mea și va vedea Slava Mea!

Eu sunt Iubirea infinită, Eu sunt Mântuitorul vostru, o, oameni, credeți în Mine ca să fiți salvați.

Rusia avansează cu tunurile ei, în curând va face să tremure tot Pământul!

China este aliatul său, America va pieri sub loviturile lor!

Cum i-am spus lui Moise, așa îți spun și ție astăzi, fiica Mea binecuvântată:

Pregătiți poporul Meu pentru Avertisment! Pregătiți poporul Meu pentru Întoarcerea Mea!

Cum i-am spus lui Moise, așa îți spun și ție astăzi, fiica Mea binecuvântată:

Scoate poporul Meu din zidurile răului, instruiește-l în Mine.

- În curând veți vedea Întoarcerea Mea pe nori și veți vedea Gloria Mea!

- Ridică un popor nou, să fie pregătit să Mă întâlnească.

- Continuă să răspândești cuvintele Mele, cucerește poporul Meu cu iubirea Mea.

10 august 2018

Credeți cu tărie în Sfânta Mea Evanghelie și hrăniți-vă cu Cuvântul Meu!

Păstrați poruncile Mele!

Fiți sfinți, copiii Mei, a venit pentru voi ora frumuseții în Mine.

America este pe cale să pună capăt măreției sale!

Rusia și China așteaptă războiul!

Pământul va fi devastat de răutatea omului nelegiuit!

Lucruri noi vor înflori în Mine, voi reînvia Pământul și îl voi face al Meu, voi deschide Grădina Mea de Iubire copiilor Mei și noul Meu popor va umbla în fericirea eternă.

Noi vieți se vor naște și noi generații vor lua viață; Mâna Mea va fi binevoitoare cu noii Mei copii, ei Îmi vor aparține pentru totdeauna!

... ... ...

https://www.facebook.com/photo/?fbid=7105176542857754&set=a.242597375782406

Un comentariu: