joi, 31 martie 2022

"RUGAȚI-VĂ, COPIII MEI, RUGAȚI-VĂ!" - Carbonia, 29.03.2022, ora 11:00 a.m.

"NE-AM SĂTURAT SĂ FIM ÎNROBIȚI DE LUCIFER, ACEASTĂ LUME ESTE ÎN RUINĂ!".

Iubiți copii, vin din nou, cu o dragoste intensă, să vă invit la o adevărată convertire a inimii.

Am ajuns la sfârșitul unui timp vechi, iar cel nou își deschide deja porțile pentru a-i primi pe copiii lui Dumnezeu. În aceste vremuri de mizerie nesfârşită, țineți-vă puternici în credința voastră în Isus Hristos.

Lucrările lui Dumnezeu vor fi atacate într-un mod de nedescris, furia lui Satana nu se va opri, răutatea lui va depăși orice limită.

Copii ai iubirii, Inima mea imaculată arde de iubire pentru voi, însoțiți-mă, urmaţi-mă, supuneţi-vă voinței Tatălui, ...protejați sub mantia mea, veți fi cu mine victorioși împotriva Satanei.

Acum va ploua grindină din cer, iar recolta va fi pierdută. Rugați-vă, invocați mila lui Dumnezeu, pentru ca Inima Lui să fie atinsă de strigătul vostru de ajutor.

RUGAȚI-VĂ, COPIII MEI, RUGAȚI-VĂ!

Oprește, Tată, brațul Tău, nu permite ca micuții Tăi să sufere de foame, ținta Ta este asupra celor care Te-au trădat și care Îți martirizează copiii în fiecare zi. Ne-am săturat să fim sclavii de Lucifer, această lume este în ruină ... Răzbunarea lui blestemată nu-i va lovi pe copiii Tăi, Tată.  Trimite fulgere din ceruri ca să-i frângi sulițele, nu-i permite să se mai ridice asupra făpturilor Tale. Aruncă tot ce ai pe el, ... suprimă-l!

Primește lacrimile Mamei Tale și ale tuturor micuților Tăi, cei care zi și noapte invocă milostivirea Ta.

Poporul Tău este obosit, Doamne, și patima și moartea lor strigă către Tine... Destul! ... Arde-i pe cei răi în iad, dă pace și seninătate poporului Tău!

Vino, Tată, vino și ridică-ți copiii Tăi la Tine, ei ard de iubire pentru Tine, doresc să locuiască în Tine.

Este timpul pentru lucruri noi! Vino, Doamne, vino! Amin.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=7159557380753003&set=a.242597375782406

Un comentariu: